Blanka Bukovská

Vydavatelka a šéfredaktorka Brands&Stories

Kdy a kde se můžeme potkat?

MENTORING Praha 10:40 - 11:40 hod. / 15:35 - 16:25 hod.

 

Téma „Příběh prodává značku

Co může být poutavějšího ve světě marketingové komunikace než příběhy značek? Příběh odlišuje značku od konkurence, dělá ji zajímavou a lidskou. Získává respekt zákazníka a jeho srdce, ty dobře komunikované i jeho peněženku. Každý proces prodeje a koupě je o emocích a příběhy vzbuzují emoce. Emoce a znalost značky pozitivně ovlivňují nákupní rozhodnutí v místě prodeje.

Bio

V marketingu působí 30 let. Po zkušenostech nabitých na pozicích marketing manažer nadnárodních firem a na postu šéfredaktorky odborného marketingového časopisu založila před 15 lety svůj B2B časopis Brands&Stories a dodnes ho vydává. Obdivuje úspěšné lidi a baví ji propojovat firmy mezi sebou.  Je zároveň šéfredaktorkou tohoto odborného časopisu o značkách, konceptech prodejen a marketingu at-retail. Magazín úspěšně napomáhá posilovat povědomí o značkách z nejrůznějších oborů, od těch zcela neznámých až po věhlasné. Kvalifikovaně a poutavě prezentuje to nejcennější, co každý podnikatel má – značku. Inspiruje také zajímavými kamennými obchody od nás i ze světa.

Blanka Bukovská je čestnou členkou oborové asociace POPAI CE a členkou porot mnoha soutěží souvisejících se značkami a kamennými obchody. V roce 2013 byla přizvána do mezinárodního týmu expertů světové soutěže EuroShop RetaiDesign Award, právě jako odborník v oblasti kamenných obchodů (STORES), který má právo nominovat do této soutěže nejzdařilejší obchody z Čech a Slovenska.

Co pro vás osobně představuje hojnost v současném světě? 

Na hojnost nahlížím s pokorou. Uvědomuji si, že žiji naštěstí na civilizovaném kontinentu, a že všude na světě materiální hojnost není. Pro každého má hojnost jiné dimenze. Pro mě představuje pohodu, klid, svobodu, dostatek času na sebe, děti a blízké, mít možnost dávat a dostávat lásku, být obklopen samými pozitivními a férovými lidmi.

Kdybyste nebyla tam, kde jste nyní, kde byste byla?

Určitě u módy. Hned po revoluci jsem si otevřela svůj vysněný ateliér a tam mi zůstalo srdce. Jako módní návrhářka jsem měla to štěstí – zažít jak je úžasné, když je vám práce zároveň koníčkem.