VIOLA FETISOVÁ

 

Stylistka a módní konzultantka

PROGRAM: KNOW HOW VYSTOUPENÍ | MENTORING

Schopnost obléci se tak, abyste se cítili sebejistí v každém okamžiku, je umění, které si lze osvojit i v náročném korporátním prostředí. Být dobrým manažerem, obchodníkem nebo podnikatelem zahrnuje i žádoucí působení na okolí. Váš styl je vaší neverbální komunikací a silně utváří první dojem.

Autorská metoda FashionCoach vychází z udržitelného přístupu k módě a dlouholeté praxe přední módní konzultantky a stylistky Violy Fetisové. Filozofií FashionCoach je nalézání nových kombinací bez nutnosti celkové obměny šatníku. Díky změně úhlu pohledu a pochopení, že móda může vyjádřit vnitřní osobnost, vlastní potřeby a sny, objevíte dosud netušené možnosti. Když člověk začne jinak přistupovat ke svému odívání, změní se i jiné věci, kolem něj i uvnitř něj.

číst více

Viola Fetisova je profesionální stylistka s dvacetiletou zkušeností v oboru, módní konzultantka, autorka a lektorka konceptu FashionCoach. Její vášeň pro módu se zrodila už v jejích pěti letech, kdy poprvé začala vnímat, že to co máme na sobě ovlivňuje vztah našeho okolí k nám. Zkoumala tento směr dále a s ním experimentovala tak, že již na základní škole si šila své oblečení sama a to i včetně kabátů a doplňků.

Současně byla fascinována a přitahována sociologickými a psychologickými studiemi, zkoumající životní principy a ideologie obecně. Po studiu módního návrhářství na Moskevské státní textilní univerzitě A. N. Kosygina se přestěhovala s rodinou do Prahy, kde působila šest let jako stylistka a módní redaktorka pro časopisy Dolce Vita, Harpeŕs Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Redhot a další. Pro firmu L ́ORÉAL po dobu dalších osmi let zajišťovala supervizi stylingu přehlídek, kampaní a prezentací trendu v Čechách i v zahraničí. V této době si prošla syndromem vyhoření, díky kterému se ještě více začala zajímat o osobnostní rozvoj a absolvovala řadu koučovacích tréninků a výcviků.

Díky těmto celoživotním zkušenostem vyvinula metodu FashionCoach propojující módu s principy koučinku, zaměřenou na zvyšování kultury odívání, povědomí o módě a seberozvoji skrze každodenní oblékání. Unikátnost této metody spočívá ve způsobu vedení klienta k uvědomování si své vlastní jedinečnosti a promítání ji do odívání, tak aby byl v souladu jak sám se sebou tak i se svým okolím.

V rámci tohoto vzdělávacího konceptu už od roku 2007 koučuje jednotlivce a přednáší pro firmy jako Ernst & Young, PwC, Tchibo, Curaprox, White & Case, Slovenská Sporiteľňa, Pietro Filipi, Mary Kay, COS a mnoho dalších.

Vedle této své hlavní činnosti posledních deset let také iniciuje a podíli se na neziskových, vzdělávacích a výzkumných projektech na podporu české lokální módy, jako jsou například meziuniverzitní projekt Creative Fashion Marketing (MKPR FSV UK a UMPRUM 2012-2017) a odborná publikace “Potenciál Módního sektoru ČR. Módní design – stav a potřeby” (MKČR a IDU 2017-2018).

JAK KOMUNIKOVAT S OKOLNÍM SVĚTEM SKRZE OBLÉKÁNÍ

Záměrem působení Violy Fetisové je vyvolat diskuzi o kultuře odívání. O tom, co odívání přináší nám i našemu okolí, které se na nás dívá. Během přednášky si přiblížíme, jak zvládnout dva zdánlivě protichůdné úkoly: být součástí společnosti a takzvaně zapadat, ale zároveň být v souladu sám se sebou a najít svou jedinečnou identitu. Zapadat i vynikat vyváženě a důstojně, a to jak v oblékání, tak i v životě.

STYL JAKO PODPIS, MÓDA JAKO POSTOJ

První dojem, který zanecháte, je základem budoucí komunikace a v silách každého je dát komunikaci se světem ten správný směr. Na co myslíte, co jíte, co čtete, jaký je Váš sexuální život, to nikdo nevidí. Ovšem co máte na sobě, to vidí každý.