Personalistka

Rostya působí přes dvacet let v oblasti řízení a rozvoje organizací, lidí a týmů nejen v Česku, ale i v Kanadě, Velké Británii, Japonsku, Brazílii, Estonsku, Rusku a v dalších zemích. Získala vzdělání ve Velké Británii, Kanadě a Austrálii. V roce 2001 byla jmenována jednou z 50 vrcholových, světových HR manažerů, v roce 2006 byla zvolena mezi 20 nejvlivnějšími ženami v České republice.

Je zakladatelkou konzultační společnost People Impact s.r.o. a celonárodní soutěže pro nejlepší projekt v HR – „HREA“, HR Excellence Award. Je spoluautorkou motivační knihy Úspěšně s kůží na trh (Insignis, 2010), publikovala články v časopisech Computer World, HK East European Review, Beautiful British Columbia, Personal, HR Forum a Moje Psychologie. Rostya je častá mluvčí na mezinárodních konferencích, přednáškách a seminářích.

Její nejnovější projekt MINERVA 21 oslovuje české ženy s heslem „Čeříme vodu“.

Osud není náhoda, ale dosažitelný cíl.

Program: OSOBNÍ BRANDING

Cílem workshopu je uvědomit si, jak budovat a rozvíjet svojí osobní značku abychom si zvýšili osobní a profesní pověst a zvýšili naší efektivitu a vliv na všech úrovních. Proč?

Protože:

  • Osobní branding je cesta na které se potkáváme s ostatními, a budujeme kolem nás vědomí jak naše značka ovlivňuje druhé.
  • Brand je hlavně o autentičnosti. Víme skutečně, kde naše autentičnost začíná a kde končí? Co to znamená “Autentická osobní značka”?
  • Osobní brand je to co o vás lidé říkají když nejste v místnosti.
  • Můžete si být jistí, že když si vy sami nevytváříte váš „brand“, ostatní to dělají za vás. Chtěli byste opravdu dát zodpovědnost druhým za vaší pověst?